dinsdag 9 juli 2013

Teckeltje Sam

Voor de degene die niet in de prijzen zijn gevallen bij mijn give away,
 wees niet getreurd...

Dit patroontje is voor jullie allemaal!


Teckeltje Sam is het kleine broertje van de teckel die we al kennen...
hij is namelijk maar 15 cm lang en 10 cm hoog!

Sam is niet moeilijk te haken en lekker snel klaar
 en daarom zo leuk om er heel veel van te maken :-)


Dit is het patroon:



BENODIGDHEDEN:
Ca. 30 gram Phildar Coton 3 in kleuren naar eigen inzicht
Zwarte veiligheidsogen 7 mm.
Haaknaald nr. 2 1/2
Synthetische vulling
Evt. vilt voor de stippen

LIJF
Haak 2l
1. 6v in de laatste l vanaf de haaknaald
2. in elke v, 2 v haken (12v)
3. 1v, 2v in de volgende v haken (18v)
4. 2v, 2v in de volgende v haken (24v)
5. 24v
6. 3v, 2v in de volgende v haken (30v)
7. 30v
8. 4v, 2v in de volgende v haken (36v)
9-11. 36v
12. 10v, 2v samen haken (33v)
13-14. 33v
15. 9v, 2v samen haken (30v)
16-17. 30v
18. 8v, 2v samen haken (27v)
19-32. 27v
33. 7v, 2v samen haken (24v)
Vul het lijf op.
34. 2v, 2v samen haken (18v)
35. 1v, 2v samen haken (12v)
Vul het lijf verder op.
36. 2v samen haken (6v)
Naai het lijf dicht.

KOP
Je begint bij de neus.
Haak 2l
1. 6v in de laatste l vanaf de haaknaald
2. 1v, 2v in de volgende v haken (9v)
3. 2v, 2v in de volgende v haken (12v)
4. 2v, 2v samen haken (9v)
Kleur wisselen!
5. 2v, 2v in de volgende v haken (12v)
6. 3v, 2v in de volgende v haken (15v)
7. 15v
8. 4v, 2v in de volgende v haken (18v)
9. 18v
10. 5v, 2v in de volgende v haken (21v)
11. 21v
12. 6v, 2v in de volgende v haken (24v)
13. 24v
14. 7v, 2v in de volgende v haken (27v)
15. 27v
16. 8v, 2v in de volgende v haken (30v)
17. 30v
18. 9v, 2v in de volgende v haken (33v)
19-23. 33v
Plaats de ogen tussen toer 17 en toer 18 met 8v tussenruimte.
24. 9v, 2v samen haken (30v)
25. 3v, 2v samen haken (24v)
Vul het kopje op.
26. 2v, 2v samen haken (18v)
27. 1v, 2v samen haken (12v)
Vul het kopje verder op.
28. 2v samen haken (6v)
Naai het kopje dicht.

OOR (2X)
Haak 2l
1. 6v in de laatste l vanaf de haaknaald
2. in elke v, 2v haken (12v)
3. 1v, 2v in de volgende v haken (18v)
4-6. 18v
7. 4v, 2v samen haken (15v)
8. 15v
9. 3v, 2v samen haken (12v)
10. 12v
11. 2v, 2v samen haken (9v)
12-13. 9v
Oor dichtvouwen en met 4v dichthaken, 
Naai de oren aan de kop.

POOT (4X)
Haak 2l
1. 6v in de laatste l vanaf de haaknaald
2. 2v in elke v haken (12v)
3. 3v, 2v in de volgende v haken (15v)
4. 15v, alleen in de achterste lus haken (15v)
5-6 15v
7. 3v, 2v samen haken (12v)
Vul de poten op en naai ze onderaan het lijf.

STAART
Haak 2l
1. 4v in de laatste l vanaf de haaknaald
2. 1v, 2v in de volgende v haken (6v)
3. 6v
4. 2v, 2v in de volgende v haken (8v)
5. 8v
6. 3v, 2v in de volgende v haken (10v)
7. 10v
8. 4v, 2v in de volgende v haken (12v)
Vul de staart op en naai deze bovenop het lijf.



Dit patroon mag niet voor commerciële doeleinden gebruikt worden!

Ook publicatie van dit patroon op internet of elders mag niet.
Natuurlijk mag je wel teruglinken naar mijn blog.

Veel haakplezier!


Herriet

119 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk zeg, zo'n kleintje erbij :D
    Thanks !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat lief, en zo leuk,
    dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes! Bedankt voor het patroon!!! Liefs Reginne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Dank je wel voor het patroon.

    Groetjes Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg bedankt voor het patroon! Ik kan niet wachten om er één te gaan maken. Helaas moet er eerst gewerkt worden...

    Groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn super. Ik heb er al vijf in de maak. Kijk binnenkort maar naar mijn blogberichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het patroon! Er wordt deze vakantie vast nog wel een teckeltje door mij gehaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor het delen van het patroon ga hier zeker eentje van maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dank je wel ik heb hem opgeslagen super leuk ♥
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief! Ik ga hem zeker een keertje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dankjewel voor het maken en delen, ik vind hem prachtig , ik heb hem ook opgeslagen om binnenkort te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gracias por este regalo, las que te seguimos agradecemos muchísimo tu generosidad.
    Un besito

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohh zo schattig,wij zijn bezig met grote broer,dus hij krijgt zeker een broertje erbij haha, bedankt voor het patroontje:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wat leuke teckel, die ga ik zeker maken bedankt voor het gratis patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die is leuk, moet nog een cadeautje haken, dit gaat hem worden. Bedankt voor het delen van het patroontje.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd, dank je wel voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh nee nog zo'n schattig teckeltje niet goed voor mijn teckel verslaving Hi Hi
    Super leuk bedankt voor het patroontje.
    Deze past ook nog wel in de teckelkennel hier in huis met gehaakte teckels.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk! Komt ook goed uit, ik moet binnenkort nog een teckel maken! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje. Dank je wel voor het delen van het patroon. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel voor het patroontje! Dit neem ik mee naar de camping! Het zal een Frans teckeltje worden. :) Echt leuk om regelmatig op jouw blog te komen kijken!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een schatjes. Dit patroontje gaat mee op vakantie! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze blijven altijd leuk, die teckeltjes:)) Leuk zo'n kleintje erbij, bedankt voor het delen hiervan, groetjes F.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dank je wel voor dit leuke patroon, die ga ik zeker maken.
    Ik heb het patroon op mijn pinterest bord gezet met bronvermelding.
    Heb je dit liever niet, laat het me dan aub weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ach wat een dotje, super bedankt voor het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Herriët,

    wat een onwijs leuk patroon. Bedankt voor het delen van het patroon. Ik ga deze zeker haken en zal op mijn blog een linkje naar jouw blog vermelden.

    groet,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontzettende lieverdjes!

    Ik ga deze zeker een keertje (vast veel vaker) maken! Bedankt voor het patroontje!

    Liefs van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh....lol! Mijn gewone teckels hebben al dat formaat (gebruik een kleinere naald), dus dat gaat voor mij echt een kabouterteckeltje worden :D
    Als ik hem een keer ga maken, laat ik je het formaat weten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een verwennerij en wat ben ik blij met dit patroon. Ik ga ze snel voor de kleinkindjes maken.

    Bedankt, bedankt, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schatje! Bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dank je wel voor dit patroon. Hij is enorm schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die zijn leuk !
    Heb vanochtend mijn eerste grotere teckel afgemaakt.
    IK ga snel deze kleinere maken. Leuk voor mijn kids en de neefjes en nichtjes.
    Dankjewel voor dit patroon.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh wat een schatje!!!!

    Ik heb nog nooit een diertje van jou gemaakt maar dat moet toch zeker een keertje gebeuren!!!

    Heel leuk gedaan!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dit patroontje gaat mee op vakantie...!!!
    Eens kijken....eentje voor mijn dochter, eentje voor mijn zoon, een kraamkadootje...

    Bedankt!

    Antoinette Muller

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een lieverd! Dank je wel

    Een lieve groet
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O, wat een lief en leuk teckeltje!
    Dank je wel dat je dit patroon met ons wilt delen!
    Ook deze komt op mijn to-do lijstje!!!

    Groet,
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hartelijk bedankt voor het delen van het patroontje van Sam.
    Hij is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh wat een schatje. Ja jij ook hoor! Bedankt voor de beschrijving. Heel lief van je.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk tekkeltje, dank je wel voor het delen van het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk dat er mensen zijn die zo maar een patroontje delen! Grote broer heb ik al gemaakt, nu ga ik die kleintjes ook eens proberen!!! Super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. dankuwel voor het patroon !
    ik ga hem zeker maken
    voor "poekie"

    groetjes
    carine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schatje!!!!! SUPER bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dank je wel voor het leuk patroon, super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Bedankt! Superleuk! Dat noem ik nog eens 'goed verliezen' . Toch nog een prijs gewonnen...!
    Vr gr Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Bedankt voor dit lieve schatje. Ik ga hem zeker maken.

    groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dank voor je leuke patroon. Denk dat dit mijnvolgende projectje gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. dank je wel voor dit leuke teckeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh leuk, dank je wel voor het patroontje!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat ziet dit teckeltje ere leuk uit. Lief dat je ons het patroon gunt. Zo zijn we allemaal een beetje winnaar geworden.

    Plezierige dag verder, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Bedankt voor dit leuke kleine teckeltje Sam. Ik hoop dat je nog veel meer gratis patroontjes maakt, want ik haak ze allemaal voor kinderen die het minder goed hebben in het buitenland! Maak je ook een klein broertje of zusje van kater Theo??? Dit teckeltje Sam is zo leuk! Dan moet een klein katertje ook superleuk zijn....
    Ik vind je blog echt leuk! Kijk er graag op! Succes ermee! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een dotjes !
    Nu nog een halsbandje met een mooie knoop er aan ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super leuk zeg en bedankt voor het patroon,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh, maar hier ben ik ook heel blij mee hoor, dank je wel!
    Greetzz MG ( madebymg.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat lief van je. Ik ga het mee op vakantie nemen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Super! Ik ga hem zeker maken! Bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ohh maar hier ben ik ook heel blij mee. De nederlandse beschrijving van dé teckel. Dank!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een dotjes! Of het mij al als beginneling gaat lukken, weet ik niet. Maar leuk zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. mijn eerste Sammetje is klaar! dank je wel voor het leuke patroon!
    http://vrolijkbyleen.blogspot.be/2013/07/zou-ik-of-zou-ik-niet.html

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wow, super!!!! dank je wel om dit leuke patroontje te delen! Ik plaats binnenkort een berichtje op het Poekie-blog ivm je mooie gratis patroontjes, zodat de creatieve mensen dan weer extra inspiratie hebben om knuffels te maken! :)

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dank je wel voor het schitterende patroontje. Het eerste exemplaar staat naast mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat ontzettend leuk gemaakt.

    Groetjes Ilonka

    http://mijnhaakenbreiparadijs.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een superleuke teckel! Heb er net eentje voor m'n zusje gehaakt en ze vond hem heel leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Dank je wel voor het leuke patroon!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Bedankt voor het leuke patroontje; ook ik heb m gelijk gemaakt!
    Groetjes Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Bedankt voor het delen van dit patroon! Ik heb er al 1 gemaakt. Hij staat op mijn blog. madebyta

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Merci pour le partage de vos modèle gratuit

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oh wat is ie leuk! En ook niet te groot!
    Bedankt voor het patroon, deze ga ik zeker maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben er een aantal keer aan begonnen maar mijn vraag is
    moet je elke toer nog afsluiten met een halve vasten ? ? ?

    Groetssssssssssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Thank you so very much for sharing this pattern. Do you also crochet a little hat on some of them? I would love to get those directions too. As some of the others have said, we love our Doxies and want to have dozens around; unfortunately, I'm only allowed two in the city limits. BUT, I can sew and crochet as many as I want!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. hoi Herriët,
    Wat maak je geweldige dingen om te haken.
    Ik ben pas 13 en al helemaal haak verslaafd, ga zeker deze teckel maken

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo,
    Ik vind het ook echt een super leuk patroon...
    Pas mijn 1e sammie gehaakt!
    Hij staat op mijn blog... (madewithlovebyjorina.blogspot.com)
    Groetjes en nog bedankt voor het patroon Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik begrijp er ook niets van, bij het begin van lijf, van 2e naar 3e toer ben ik al de weg kwijt...ik kom niet van 12 naar 18 en dan naar 24,,zijn er bij mij meer.
    Hoop dat er iemand reageert..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij toer 2 staat: 1v, 2v in de volgende v haken.
      Dat betekent dat je eerst 1 vaste haakt en daarna 2 vasten in één vaste. Dit herhaal je 5x totdat je 18 vasten in totaal hebt.
      Toer 3 hetzelfde, alleen haak je dan eerst 2 vasten en daarna 2 vasten in één steek, weer 5x herhalen totdat je 24 vasten hebt.
      Zo werk je alle toeren af, succes!

      Verwijderen
    2. bedankt. haak regelmatig maar heb dit nog nooit gelezen zo..ik ga het proberen...

      Verwijderen
  74. Is dit dan in de rondte gehaakt of de toer sluiten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je haakt steeds in het rond, dus niet afsluiten met een halve vaste.

      Verwijderen
  75. Te leuk! Het grappige is dat wij zelf een teckel hebben die Sam heet! Deze gaat op de to do lijst voor de baby kamer!

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hartstikke bedankt voor het patroontje. Hier kun je mijn Sam bewonderen. Groetjes, Mij

    http://madebijmij.blogspot.nl/2013/09/mijn-sam.html

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oi Amei seu blog, quantos trabalhos lindos aqui.
    Eu também tenho um Dachshund no Brasil, mas infelizmente nao pude trazer para a Alemanha e conheci seu blog atraves do blog da Franciens Haakwerk.
    Vou tentar fazer um para mim.
    Te seguindo,
    Bjus
    Thainá Knechtel

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een ontzettend leuk teckeltje! Dank je wel voor het patroon!

    Ik ben er aan begonnen, en ik heb een vraagje bij de pootjes. Daar staat bij toer 4 'alleen in de achterste lus haken'. Geldt dat alleen voor deze ene toer, of ook voor de toeren erna? Dank je wel voor je antwoord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een schatje! Ik ben meteen begonnen met haken.
    Erg duidelijk patroon!

    Het resultaat is te zien op mijn blog: bykaar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoi!

    Superleuk! Ik ben net begonnen met haken maar het patroon is erg duidelijk. Moet nu nog twee pootjes en de staart dan is ie klaar! Mijn zoontje zal superblij zijn. Hele mooie site trouwens :-)
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook net begonnen met haken, en dit patroon was inderdaad niet moeilijk te volgen. Ik hoop dat er nog meer patronen op deze site komen.
      Groetjes Sophie

      Verwijderen
  81. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Super bedankt voor dit prachtige patroon, mijn dochtertje is helemaal fan van zelfgehaakte knuffels !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Super cute! Echt leuk! Ik zit hem nu te maken, hij is echt harstikke schattig! Danku wel voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hai wil heel graag beginnen met Sam...maar...loop vast in het begin van de neus.
    2 lossen en dan 6 v in de laatste 1 vanaf de hasknaald
    Moet ik in het rond? Dus met zo'n magic ring?
    Ben echt een beginneling... Heb alleen nog gehaakt voor Earlybirds

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je haakt de toeren achter elkaar door, dus in het rond.
      Het is wel belangrijk om het begin van elke toer goed aan te geven met bijv. een draadje en van daaruit de steken steeds te tellen. Tussen haakjes staat hoeveel steken je per toer uiteindelijk moet hebben.

      Succes!

      Verwijderen
  85. Heel erg bedankt voor het patroon! Het teckeltje is heel mooi geworden. Duidelijke beschrijving! Het teckeltje gaat naar kind in een arm gebied in de Dominicaanse Republiek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Superleuk!
    Ik ben net begonnen met haken en dit is mijn eerste project.
    Mijn zoontje had deze uitgezocht.
    Ik snapte er eerst weinig van daar ik nog nooit had gehaakt. Maar ik ben nu al halverwege het lijfje!
    Superleuk en bedankt voor het posten!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik heb deze teckel gemaakt, maar hoe krijg ik zijn kopje recht overeind? Het hoofdje valt naar beneden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik speld altijd eerst het kopje op het lijf.
      Dan naai je rondom met kleine steekjes het kopje vast. Vaak naai ik daarna nog een ronde vast.
      Succes!

      Verwijderen
  88. Wat een leuk teckeltje zeg! Ik heb 'm net ongeveer een uur geleden klaar! Zo simpel en zo leuk! :)
    Bedankt voor het patroon! Heel duidelijk! Alleen wat ik handig zou vinden. is dat er bij staat, op toer 5 van 't lijf moet 't pootje, zoiets zeg maar, dan weet ik beter waar je de pootjes, kopje, staart moet doen.. :)
    In ieder geval hartelijk dank voor het leuke patroon!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hi Herriet! I love these Dachshunds. Thanks for sharing your pattern. I was wondering if you can tell me approximately how big they end up being. Thanks again!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. [URL=http://nl.picturepush.com/public/14536419][IMG]http://www1.picturepush.com/photo/a/14536419/640/Hondjes/Teckeltje-nr.-12.jpg[/IMG][/URL]

    Hallo Herriet,

    Teckeltje nr. 12 is ook klaar. Deze gaat naar mijn correspondentievriendin Kim in Alaska. Teckeltje Sam is echt een succes. Iedereen die er een van mij gekregen heeft is er enthousiast over. Dank je heel hartelijk voor het (leuke0 patroontje.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Super leuk, ik maak er een heel stel. Ik ga ze op mijn plank boven mijn bureau neer zetten. Super bedankt voor dit ontiegelijk leuk patroon.

    Groetjes Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Thanks for this pattern so cute. Here are my teckel: http://descabdello.blogspot.com/2015/06/vols-fer-un-teckel-de-ganxet.html I have to list the rabbit, the cat...

    BeantwoordenVerwijderen
  93. moet ik telkens beginnen met een magische ring?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt ook met een magische ring beginnen, het is wat je het fijnst vind om te doen.

      Veel haak plezier!

      Verwijderen
  94. Ha Herriet,

    Nog heel hartelijk bedankt voor het prachtige lieve patroontje. Onlangs heb ik hem voor onze zoon gemaakt. Hij is er heel erg blij mee. Voor het hele verhaal en de foto's kan je eventueel kijken op: http://steekjebijbeetje.blogspot.nl/2016/03/teckeltje-sam.html

    Groetjes, Clarisse

    ps: ik ontdekte tot mijn schande dat ik jouw blog nog helemaal niet volgde. Heb het snel goed gemaakt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Bedankt voor het leuke patroontje. Ik ben net begonnen met haken en met de duidelijke uitleg is het best wel goed gelukt. Ook nog de grote teckel gemaakt. Helemaal het haak-fever te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik haakte een teckeltje voor het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam, heel erg bedankt voor het patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh geweldig ben er druk mee bezig maar het in elkaar zetten vind ik erg lastig

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Super leuk , ik ben direct begonnen voor mn nichtje die gek is op teckel.
    Bedankt voor het patroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Dank je wel voor dit leuke patroon.
    Ze zijn allemaal erg leuk groet
    odiel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët