donderdag 5 mei 2016

Snuf konijn


De komende maanden staan er een aantal markten op de agenda waar ik 
samen met Gerda (van Blog Haakfeest) aan ga deelnemen.

Misschien ken je de Hip en Handgemaakt markten wel.
Deze markten worden in verschillende plaatsen georganiseerd, zijn super gezellig
en altijd op de mooiste locaties.

Kortom een feestje om daar te staan!

We zijn al druk bezig met de voorbereidingen. 
Gerda vooral met het haken van veel knuffels (bij mij gaat het helaas niet meer zo snel...)
en ik houd me vooral bezig met het maken van haakpakketten.

Snuf konijn kun je vanaf de eerstvolgende markt dus in een haakpakket vinden.
En wel in de Stone Washed variant.

Zo, ik ga weer rustig verder haken...
Deze konijnen dienen als voorbeeld en moeten natuurlijk wel mee :-)



Herriet

8 opmerkingen:

  1. O, dat is balen, zo te lezen is het een blijvende "rem" op je bezigheden :-( Knap dat je dan je hobby toch zo weet in te vullen dat je ermee bezig kunt blijven, ook al is dat in een iets andere vorm en op een ander tempo. Veel plezier met deze mooie voorbeeldkonijnen, ze worden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt vervelend dat het haken niet meer zo snel gaat als je gewend was. Goed dat jullie samen het werk kunnen verdelen en dat jij het samenstellen van de haakpakketten kunt verzorgen. Zo maken jullie er samen weer een geslaagde verkoop van.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Będzie stadko królików :)
    Pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk die markten ken ik wel. Komt er ook altijd een in Hengelo wil ik altijd graag nog eens naar toe. Veel plezier op de markt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer meedoet aan de markten, je zal vast weer veel succes hebben met je prachtige knuffels!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw dat worden heel veel snuffels.
    Succes op de markt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er nog nooit geweest. Heb er inmiddels wel links en rechts over gehoord. Veel plezier en succes met de voorbereiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt mij heel gezellig, die markten. Op de een of andere manier komt het nooit uit om er eens een te bezoeken. Succes met de voorbereidingen. Vervelend dat je klachten nog steeds niet over zijn.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët